Wiesz, dobrze byloby moc sie do roweru przymierzyc, dlatego wolę kupic w sklepie, gdzie mozna sie takze przejechac , przekonac sie jak sie na nim jezdzi, czy mi pasuje
żeby ocenić czy rower 'leży' trzeba przejechać ze 100km
a w sklepie przetoczysz się 5m lub koło sklepu 100m
wystarczy że siodełko czy kierownica będzie źle (w sklepie)ustawione a chwyty fabryczne niewygodne
i najlepszy rower na pierwszy rzut oka okaże się niewygodny
rowery tego typu są z reguły zaprojektowane do komfortowej jazdy,neutralne w prowadzeniu
więc bez wiedzy na co zwrócić uwagę sprzedawca sprzeda Ci to co on zechce
na tym forum jest promowany lokalny patriotyzm z zakupem w chełmskim sklepie co ma sens jako wspieranie lokalnej przedsiębiorczości
ja doradzając wybór roweru kieruję się tylko dobrem kupującego i kompromisem cena/jakość
dlatego przejrzałem dla Ciebie oferty i jeśli wysupłasz pare pln więcej ta oferta mimo damskiej ramy jest wyśmienita:
wg foto b.mało uzywany a jakościa przebija nowe o kilka klas
http://allegro.pl/diamant...4396451512.html
uważam ze rower można stargować do 1400(nowy w takiej wersji to ponad 3000)
trzeba tylko żądać od sprzedającego umowy kupna sprzedazy(moge pomóc w sfinalizowaniu bezpiecznej tranzakcji
rower za 3000 na v-breakach?super cena.miss nie zgodze sie z toba.za taka cene mozna kupic speca lub scotta na hydraulice.to co piszesz to totalna bzdura.
Justysia
rowery za 1500zł nowe będą bardzo podobnie wyposażone w najtańsze komponenty
w tym sezonie jak widzę są pomalowane na szaro/czarno z kolorowymi wstawkami
i generalnie wszystkie mają 8biegowy naped z tyłu
wybierając rower bez błotników , bagażnika i oswietlenia trzeba sie liczyć z kolejnym wydatkiem 100-300zł
roadrunner
widzę twoją ignorancje i brak rozeznania w rowerowym swiatku
rower nie składa się tylko z hamulców
to co zaproponowałem to rower z górnej półki (odpowiednik mercedesa)ma zamontowane kosztowne komponenty od drogiego oswietlenia i dynama po kompletna grupę SLX
a hamulce v-breack to najwyższy model tektro i w takim rowerze nie są wadą a zaletą
sama rama z polerowanymi spawami też kosztuje pare pln wiecej od standartowej
Oszaleje... totalnie sie nia tym nie znam ;( dla mnie to czarna magia... dlatego pytam Was - bo gdybymmiala sama sie tym zajac, to wzielabym taki, co ladnie wyglada i oczywiscie z mmeska rama tylko jak sie w to wgryzc to zaczynaja sie tzw schody :(
rower dla amatora na slx?ty to masz rozeznanie.czytaj ze zrozumieniem to,co justyna napisala.rower dla amatora do 1500zl.czy ty kupujesz raz w zyciu rower lub samochod.ile ludzi po zrobieniu prawka zaczelo odrazu od mercedesa?zejdz na ziemie.
justyna kazdy model kellysa lub krossa bedzie dla ciebie dobry.oby na kolach 28 cali.nie zwracaj uwagi na bzdury,ktore wypisuje miss.ktory amator zwraca uwage na wygladzane spoiny,na v-breaki z gornej polki,na rodzaj napedu,na ilosc biegow????miss ogarnij sie.dla osoby,ktora pierwszy raz kupuje rower ma on jezdzic,hamowac i dobrze dzialac.zapytaj dawida czy jest zadowolony ze swojego kellysa za 1500zl.poza tym co da zwykla przerzutka osobie,ktora sie nie sciga?co da slx?co da hydraulika?co dadza v-breaki z gornej polki?NIC.chyba,ze sie scigasz w maratonach mtb gdzie wszystkie komponenty musza miec wieksza sztywnosc,gdzie hydraulika powoduje,ze rece nie bola na zjazdach od trzymania klamki.jesli ktos jezdzi turystycznie i ma takie komponenty to jest to po prostu dla szpanu bo te czesci w lepszej jezdzie nie pomagaja.pytanie czy ty miss siadles odrazu na mercedesa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum